Нові статуси 2012



Хочеться чогось новенького? Набридли популярні статуси? Тоді тобі точно сподобаються нові статуси 2012.

Кохання - це коли задихаєшся не від пристрасті, ... а від ніжності
... Пристрасть у серці ... ніжність на душі ... по щоках твоє томно-солодке дихання ... на тілі ще теплі твої поцілунки ... і повітря ... п'янко ... так тихо пахне тобою ...... *
Потрапивши у полон чарівних очей, я забула, як дихати ...
Ну де ти ходиш, коли я так добре виглядаю?
А потім я не стримався і подзвонив. Тому що краще бути щасливим, ніж гордим.
Кохання - це твій світ в одній людині. І одна людина в твоєму світі.
Зустрічаєш людину. І розумієш ось він - твій світ.
Всі перешкоди не мають значення, якщо дві душі є одним цілим.
Після розставання ти видаляєш його з друзів, щоб забути ... і додаєш в закладки, щоб не втратити.
Я оптимістка! І навіть якщо удача повернулася до мене задом, я кажу: "Ммм ... Яка попка!" :)
Не тримай того, хто йде від тебе. Інакше не прийде той, хто йде до тебе!
Я все одно постійно думаю про тебе. Навіть якщо відволікаюся, гуляю з друзями, заводжу нові знайомства. У мене просто не виходить тебе забути.
Душевно зайнятий, фізично вільний ...
Всім, хто хоче кинути в мій город камінь, поспішаю заявити, що не маю потреби в послугах ландшафтного дизайну ...)
Зрада - ляпас з розмаху .... Чим ближче хтось, тим сильніше б'є .....
Кохання - це не коли до тебе лізуть на балкон з трояндою в зубах ..... Кохання - це коли по твоїй душі не ходять ногами .....

Автор: Tamila Опубліковано: 17:00 Теги:

0 коммент.:

Дописати коментар

 

Статистика