Статуси для дівчат



Всім привіт!

Сьогодні я підготовувала для вас добірку статусів для дівчат. Тут ви знайдете як веселі, так і сумні статуси, які допоможуть висловити свої почуття і думки.
Пора вже звикати до твоїх рідкісних привітів, і перестати стрибати від щастя в такі моменти.
Богатирське здоров'я, ангельське терпіння і океан любові - ось і всі мої вимоги до чоловіка. Інакше, він мене просто - не витерпить!!
У мене прекрасний вік: хочу, можу і знаю як!
Цей вічний конфлікт: дзеркало стверджує, що ти виглядаєш потрясно, а фотик вперто доводить протилежне.
- Ти куди така радісна? - Заміж ...
Ну здрастуй, черговий "не ВІН", будемо знайомі ...
Він мені постійно говорив: "Ти плачеш через всяку фігню" - тільки тепер я розумію, що цією фразою він передусім мав на увазі себе.
Він хоче зі мною спати, а я хочу з ним прокидатися ...
Міняю партнерів кожну ніч. Вчора спала з плюшевим тигром, сьогодні - з ведмедем.
- Зустріла колишнього. Побачив. Закашляв. Подумала, захворів. А-ні! Виявилося, слиною захлинувся!
Потрапивши у полон чарівних очей, я забула, як дихати ...
Після розставання ти видаляєш його з друзів, щоб забути ... і додаєш в закладки, щоб не втратити.
А коли Принцесі дуже сильно хотілося заміж, вона влаштовувала генеральну репетицію: закручувала папільйотки, одягала домашні капці й фартух і відправлялася на королівську кухню варити борщ. Через пару годин бажання як рукою знімало, і Принцеса поверталася мріяти.
Ось чому завжди так, закохуєшся в самого кращого, а розлучаєшся з ідіотом?
Сиджу на шиї у чоловіка, звісивши ноги. Hе подумайте нічого поганого - тримаю німб!

Автор: Tamila Опубліковано: 18:58 Теги:

0 коммент.:

Дописати коментар

 

Статистика