Нові прикольні статуси



Якщо тобі набридли вислови, котрі є у кожного на сторінці в соціальних мережах, тоді тобі точно сподобаються нові прикольні статуси.
Кращі роки свого життя я провів у розпусті і пияцтві. Власне, саме тому вони і кращі.
Як тут визначиш вік, якщо з дзеркала тобі щоранку підморгує 18-річна Душа?)))))
Дівчина сказала, що вона товста - дівчина пожартувала. Ти сказав дівчині, що вона товста - Царство тобі небесне.
Якщо вас посилають на всі чотири сторони, йдіть на південь - там тепліше!
Людина на 70% складається з води, а огірок - на 90%. Простими математичними обчисленнями можна підрахувати, що людина на 65% огірок. Ось і як після цього жити тепер.
Ну і добре, що нервові клітини не відновлюються, а то аж надто вони нервові ....
ОДНОКЛАСНИКИ - страшний сайт... до мене просяться в друзі натяжні стелі, штори і шафи-купе. Не пам'ятаю, щоб у школі зі мною такі вчилися.
Яка різниця між чоловіком і дитиною? В принципі - ніякої, але дитину можна залишити з нянею наодинці.
Почувши мої бажання, рибка зробила вигляд, що здохла.
У кожної жінки має бути три варіанти: основний, запасний ... і аварійний!))
Пробач, але ми не можемо бути разом ... Я негідна цих чудових, чорних шкарпеток під твоїми сандалями.
Міняю партнерів кожну ніч. Вчора спала з плюшевим тигром, сьогодні - з ведмедем.
От мені цікаво, якщо чорний кіт перейшов дорогу туди і назад - він подвоїв покарання або скасував своє рішення?
Хороших людей треба любити, цінувати і берегти! НАС так мало залишилося! )))
Як там кажуть: якщо людина тобі сниться, значить вона про тебе думає?... Ооо... Бред Пітт... не очікувала, не очікувала.
Всім, хто хоче кинути в мій город камінь, поспішаю заявити, що не маю потреби в послугах ландшафтного дизайну ...)
Вечірка вважається вдалою, якщо на ранок випив воду навіть з праски.

Автор: Tamila Опубліковано: 15:44 Теги:

0 коммент.:

Дописати коментар

 

Статистика