Гарні статуси про кохання

Всім привіт!

Я вже публікувала красиві статуси про кохання, а сьогодні я для вас зробила нову добіру "Гарні статуси про кохання". Впевнена, що ви знайдете гарний статус для себе, адже кохання таке різне і неповторне...

Гарні статуси про кохання
Якщо це було кохання .. Доля обов'язково дасть нам ще один шанс ...
Кохання починається з посмішки, росте з поцілунком і закінчується сльозою.
Перше кохання - це не перше і не останнє. Це те кохання, в яке ми найбільше вклали самих себе, свою душу, коли ця душа у нас ще була
У школі нас вчили що один плюс один завжди дорівнює двом. Але це не завжди так. Іноді один плюс один дорівнює один. Для тих випадків коли один плюс один дорівнює один навіть придумано спеціальне слово. Це слово кохання.
Як ти думаєш, якщо кохання справжнє - воно повернеться? -Якщо кохання справжнє - воно не піде ...
У справжнього кохання немає щасливого кінця. Справжнє кохання взагалі не закінчується
Якщо ти кохаєш когось, то вік, відстань, вага і зріст - це всього лише числа ...
Наше серце ніколи не буває порожнім або ми закохані ... або ще не забули
Поки я не закохалась, я теж відмінно знала, що таке кохання.
Кохання - це коли він весь день розповідає тобі про 95 бензин і ти це слухаєш ...
У мене з'явилася одна звичка, від якої ніяк не можу позбутися: з кожним днем кохаю тебе все сильніше.

Автор: Tamila Опубліковано: 19:51 Теги:

2 коммент.:

 

Статистика