Статуси про кохання на відстані

Статуси про кохання на відстані

Тисячі кілометрів розділять нас цієї ночі ... Але якого б не була відстань між нами, ніхто не порве нитку від мого серця до твого!
Зараз мені не вистачає твого дотику, твого поцілунку, твоєї підтримки і самого тебе!
Коли мені погано, він це відчуває навіть на відстані!
Перші місяці розлуки убивчо болючі!
Любов на відстані .. це жахливо важко ..
Як же я сумую за твоїм сміхом, за твоїм поглядом, за твоєю посмішкою, за твоїмм губами, за твоїми руками, за тівоїми жартами!
Що б мені не говорили, я буду вірити тільки твоїм словам, адже я знаю що ти брехати не вмієш!
Під одним небом ... в різних містах ... з посмішкою в серцях ... ми мріємо один про одного ...
У розлуці - відстань вимірюється не кілометрами, а днями ...
Відстань не любов вбиває, а надію ....
Відстань-спосіб перевірити наявність почуттів між людьми ...
Коли є інтернет - відстань не має значення, любов йде по проводах. І неважливо, що у мене день, а в тебе ніч. Ми поруч і це головне: *
Багато хто говорить: "Я не зміг / змогла б так кохати". "Так" - це на відстані. Насправді справа в іншому ... Ви просто не змогли б ТАК кохати ... і відстань вже тут не при чому. ©

Автор: Tamila Опубліковано: 19:59 Теги:

0 коммент.:

Дописати коментар

 

Статистика