Статуси про майбутнє



Статуси про майбутнє - це вислови, які надихають і дарують надію на прекрасні зміни у житті.

Статуси про майбутнє

Відкривши вікно в майбутнє, необхідно закрити двері в минуле, щоби протягом не видуло сьогодення.
У мене дуже хороше сьогодення і приголомшливе майбутнє, щоб пам'ятати образи минулого.
Якщо в твоєму житті з'явилася людина, з якою ти забуваєш минуле, значить ця людина - твоє майбутнє!
Мені не важливо, яке минуле було в тебе, я просто хочу щоб в майбутньому була я ...
Ти або не загороджуй мені майбутнє, або стань ним ...
Не відпустивши минуле, не побудуєш майбутнє.
Якщо ми не будемо будувати своє майбутнє, нам доведеться його терпіти
Кращий спосіб передбачити своє майбутнє - стати його творцем.
- У нас немає майбутнього. - Майбутнього немає у тих, кого трамвай переїхав.

Автор: Tamila Опубліковано: 10:31 Теги:

0 коммент.:

Дописати коментар

 

Статистика