Статуси про минуле


Кожна людина має своє минуле. Хтось не надає йому особливого значення і впевнено рухається вперед. А хтось, навпаки, міцно тримається за своє минуле, втрачаючи найкращі миті життя.

Статуси про минуле допоможуть тобі розібратися в своїх почуттях і залишити минуле в минулому, відкривши себе новому життю.

Статуси про минуле 
У мене дуже хороше сьогодення і приголомшливе майбутнє, щоб пам'ятати образи минулого.
Безмірно схиляючись перед своїм минулим ти мимоволі показуєш зад своєму майбутньому
Якщо у твоєму житті з'явилася людина, з якою ти забуваєш минуле, значить ця людина - твоє майбутнє!
Абонент щасливий, тому не приймає дзвінків з минулого...
Те, що було, минулося, і знову не буде.....
Потрібно залишати своє минуле позаду, а не свій зад в минулому!
Минуле - це як порожня консервна банка, яку тягнеш за собою на мотузці. Йти не заважає, але постійно відволікає деренчливими звуками.
Щоб іти в майбутнє, треба позбутися минулого.
Мені не важливо, яке минуле було в тебе, я просто хочу щоб в майбутньому була я ...
Важливо вміти відпускати минуле ..
Не варто повертатися в минуле, там вже нікого немає.
До біса рожеві окуляри – вони мені не личать, до біса минуле – воно заважає мені… До біса все що було – я щаслива..!
Досить планувати минуле
Іноді ми сумуємо за старим життям, але згодом розумієм,що минуле треба залишати в минулому
Не відпустивши минуле, не побудуєш майбутнє.
Не можна повернутися в минуле і змінити свій старт, але можна стартувати зараз і змінити свій фініш!
Прикро, коли люди з якими ти через стільки пройшов поступово залишаються в минулому ..
Ти в силах змінити лише своє майбутнє, залиш минуле в спокої...
Для того, щоб дійсно почати нове життя, потрібно позбутися від того, що тягне в минуле ... Просто його відпустити і не шкодувати про те, що було ...
Подивися на годинник, стрілки біжать тільки вперед, а знаєш чому? Тому що минуле вже не має ніякого значення.
Нам здається , що все краще вже в минулому , але слід пам’ятати і надіятись на те, що найкращі моменти - чекають нас в майбутньому.

Автор: Tamila Опубліковано: 10:17 Теги:

0 коммент.:

Дописати коментар

 

Статистика