Статуси про екзамени



У тебе скоро екзамени? І просто не вистачає слів, щоб висловити всі свої емоції? Тоді скористайся статусами про екзамени.

Статуси про екзамени

Хто цей геній, який придумав екзамени? дайте я потисну йому горло!
-Ти до екзамену готова? - Так, ручку чорну купила.
У мене сьогодні мама поцікавилася: "Донечко, ти які-небудь інші способи підготовки до екзаменів крім молитви знаєш? ...)
Важко бути "серйозним" і готуватися до екзаменів, коли надворі тепло і всі друзі гуляють.
"Та забийте ви на ці дипломи та екзамени!" (С) Двірник Петя
Готуюся до екзамену: ніколи ще так не хотілося в'язати, пекти пироги і ліпити з пластиліну.
В кінці року 9 і 11 класи складають іспити .. дивіться у всіх школах "Інтуїція"
Те, що не зрозумів на лекції, зрозумієш на екзамені.
-Синку, як екзамени? -Подорожчали, тату ...
через 2 дні перший екзамен ........ запасаємося шоколадками .........
Як просувається підготовка до екзамену? - Ну, я вже вибрала туфлі, в яких на нього піду.: D
Подаруйте Рафаелло людині, яка буде приймати у вас іспит. Рафаелло - замість тисячі слів.
Екзамени-це коли вже світає, а ти не помітив, коли стемніло ...
залишився один екзамен і я вільна на все літо
- Ти знаєш, тільки при думці про нього у мене серце шалено калатає, руки трясуться, ноги підкошуються, я навіть говорити не можу. - І як же звуть його? - Екзамен.
Іноді я дуже повільно вчу екзамени, з боку це може виглядати ніби я лежу із закритими очима)
Всім, кого чекають екзамени в кінці цього навчального року, пам'ятаєте за вбивство дають від 6 до 15 років.
От і все. Скоро екзамени. Ходжу всім побажати удачі, і після всіх іспитів написати в статусі "Ураааа, я здав (а)" ... Я вірю, ми всі зможемо здати. Головне не падати духом! Ні пуху, ні пера!
зараз головне екзамени здати, а все інше потім ...
Залишилося зовсім трохи: екзамени -> Вручення атестатів-> ВИПУСКНИЙ-> Інше життя .... (с)
дивовижна річ екзамен! Одних дивують питання, інших - відповіді
Екзамен для учня, як перший сніг для комунальників - ніби і прогноз з датами є, а все одно "комунальні служби міста виявилися неготові .."
Кінець світу ми пережили, залишилося пережити тільки екзамени
Приходьте на екзамени зі свіжою головою: багато в чому доведеться розбиратися вперше.
Все, люди! Лафа закінчилася - почалися екзамени ((((

Автор: Tamila Опубліковано: 13:29 Теги:

0 коммент.:

Дописати коментар

 

Статистика