Статуси впевненої в собі дівчини


Впевнена в собі дівчина завжди успішна і щаслива. Вона знає всі свої переваги і не упускає можливості їх продемонструвати. Якщо ти саме така дівчина, то ми просто впевнені, що ця добірка статусів тобі сподобатися і ти візьмеш собі, як мінімум, кілька з них. 

Статуси впевненої в собі дівчини
Горда і дуже мила, бездоганно гарна й незрозуміла.
Я ніколи не буду твоїм запасним варіантом.
Не будь ідеальною для інших, будь ідеальною для себе!
Завжди слідкуй за поставою, світ не лежить на твоїх плечах, він лежить біля твоїх ніг!!))
Дівчата! Ніколи не сумнівайтеся в своїй привабливості. Пам'ятайте: ваги брешуть, люди заздрять, а дзеркало взагалі, блін, криве ...
Приємно, коли маленькі діти дивляться на тебе з захопленням і цікавістю, думаючи про те, що виростуть і стануть такими як ти ..
Спіткнулася - буває. Буває, що і впадеш. Це ще не біда. Головне - встати. Повір, пам'ятають не те, що впала, а те, що не змогла піднятися. Головне - встати.
Ніколи не забувай про правило трьох "н": немає нічого неможливого!
Залишаюся собою, щоб не бути такою як усі
Хочеш побачити дівчину невимовної краси? Подивися у дзеркало і посміхнися, і ти її побачиш.
Думаєш побіжу за тобою? Та ні за що! Я на підборах ... Та й, не дай Бог, корона впаде.
"Кажуть, краса врятує світ. А я вважаю, підло вішати на мене таку відповідальність! "(С)
Знаєте, а у мого хлопця найшикарніша дівчина.
Добре виглядати потрібно завжди. Навіть якщо ті, заради кого хочеться добре виглядати, дуже далеко. Навіть якщо добре виглядати не хочеться. Навіть якщо хочеться лінитися. Добре виглядати - це обов'язок!
Плювати я хотіла на чорні смуги, я їх білити буду!
Горда тому,що ображали ... Сильна тому, що робили боляче ... Смілива тому, що вже не боюся ...
Не ідеал, але краща за багатьох
Я не королева, але мені личить корона.
Я не вмію програвати. Я не Winаmp
Я не можу бути другою ... І навіть першою ... Я можу бути тільки єдиною ...

Автор: Tamila Опубліковано: 19:57 Теги:

0 коммент.:

Дописати коментар

 

Статистика