Позитивні статуси


Інколи в житті так не вистачає позитиву... Саме в такі миті тобі допожуть позитивні статуси.

Позитивні статуси
Я на сьомому небі! Не підставляйте сходи, все одно не злізу!
Якщо щастя до цих пір не прийшло до вас, значить воно велике і йде маленькими кроками.
Весна ... повітря зовсім інше .. вдихаєш і відчуваєш себе якось особливо дивно ... незрозумілі відчуття. Мені завжди було їх не зрозуміти ... Ніби щось змінилося ... навколо .. в тобі .. і легко-легко ... Здорово ... Просто божественно ..
до біса депресію і смуток! давайте ловити ПОЗИТИВ і радіти життю!
Весна. Сонце. Радість. Щастя. Посмішка на обличчі. Джинси .. Кеди .. Позитив:) Кохання! ..
В середньому в день дитина посміхається 400 разів, дорослий - 17. Тепер всі посміхнулися, щоб зіпсувати статистику:)
- Он, дивись, зірка падає! Загадай бажання. - Я хочу, щоб ти на мені одружився. - Ой, дивися, назад полетіла!
Добре, коли є люди, які пишуть, і ти посміхаєшся.
Ми самі малюємо свій світ. Ніколи не кажіть «У мене все погано», тому що слова, як їдке чорнило в'їдаються в сторінки книжки.

Автор: Tamila Опубліковано: 08:45 Теги:

0 коммент.:

Дописати коментар

 

Статистика