Статуси про бажання

У кожного із нас є бажання. Часом вони стають нашою головною метою і сприяють успіху, а часом навпаки - заважають і перешкоджають досягти бажаної мети. Сподіваємось, что статуси про бажання допоможуть направити їх в потрібне русло.



Кохання - це бажання двох ідіотів зробити третього.
Список моїх бажань на Новий Рік ... хочу: до тебе, тебе, з тобою, від тебе, за тебе і навіки) ось так =)
Якщо поцілувати мене в носик і загадати бажання, то воно обов'язково збудеться.
Бажання зробити швидкоплинне вічним – це і є кохання.
Зараз у мене тільки три бажання: літо, здати іспит і довге волосся. на все інше мені плювати.
Було б бажання, а спосіб завжди знайдеться!
У кожної людини є бажання, які вона не розповідає іншим, і бажання, в яких вона не зізнається навіть собі самій.
Не бійся своїх бажань, бійся моїх!
Жінки віддають перевагу не тим чоловікам, які читають думки, а тим, які вгадують бажання ...
Почувши моє бажання - золота рибка здохла, фея лежить у психлікарні, Хотабич поголився налисо, а у джина душевна травма :)
Загадай бажання, а я загадаю, щоб воно здійснилося ...;)

Автор: Tamila Опубліковано: 07:56 Теги:

0 коммент.:

Дописати коментар

 

Статистика