Пофігістичні статуси

Пофігізм іноді полегшує нам життя.  А сайт "Статуси українською мовою" полегшує вам пошук статусів.

Отже, спеціально для вас пофігістичні статуси:
-І що ти відчував, після того як ви з нею розлучилися? - Наче 50 грн. втратив. Ніби й шкода, а як то пофіг ... =)))
Надіслала йому смс: «Мені пофіг на твої плани, через 5 років я виходжу за тебе заміж!" Його відповідь: "Це мені пофіг на твої плани! Заміж за мене ти вийдеш через рік! "
А мені пофіг, я абсентовая фея))
На все є три точки зору. За, проти і пофіг
Наші почуття, нарешті, стали взаємні. Тепер мені теж пофіг.
Головну перемогу в житті я зробила за 9 місяців до свого народження, а на інше мені пофіг!
Доктор, 6 кубиків пофігізму і байдужості, будь ласка!
У житті завжди є місце пофігу.
Іноді стає так страшно від того, що стало так пофіг на те, що було раніше так важливо ©
Жити щасливим не складно, просто забий на все!
Краса врятує світ, а пофігізм-нерви.
Є такий ступінь болю, коли вже пофіг на гордість ..
.. Мені пофіг на все Я КУЛЬБАБА !!!)))) ...
Сьогодні вона довела що я їй не потрібен =((((.. і їй глибоко пофіг на мене ... (((
Зазвичай мені пофіг, сьогодні як зазвичай ...
Мені пофіг, я хочу до тебе!
Гордість  -моя найкраща подруга, пофігізм - мій хлопець назавжди.
Тільки секс і пофігізм зміцнюють організм !!))))
Пофігізм - це не тоді, коли ти після розставання видаляєш його номер і смс, а коли тобі в падло це робити
- А пофігізм лікується? - Ні. - А ладно, пофіг ©.
Все набридло .... я теж включаю пофігізм ....)))))
Сонечко, тепер перед тим як пройти до мого серця, аоспілкуйся з моїм пофігізмом, егоїзмом і самовпевненістю! Полюбому хтось не пропустить тебе! ...
Пофігізм - найгірше з відносин ...
Дівчата! Пофігізм - це те, що з'являється у чоловіків, коли Ви задолбиваете їх своєю увагою!
.. Пофігізм - основа щастя. (С)
Іноді стає так класно від того, що стало так пофіг на те, що було так важливо...

Автор: Tamila Опубліковано: 17:37 Теги:

0 коммент.:

Дописати коментар

 

Статистика