Статуси про поцілунки

Поцілунок - це не просто дотик губ, а саме чесне вираження своїх емоцій. Саме за допомогою поцілунку ми можемо показати своїм коханим як сильно ми їх любимо. Якщо свої емоції можна виразити поцілунком, то за допомогою наших статусів можна поділитися своїми враженнями про поцілунки. 

Статуси про поцілунки
Якщо поцілунок це слово, то в мене до тебе серйозна розмова!
Твій поцілунок, нехай і в щічку, був так наповнений небом.
Поцілунок-це те, що ви не можете дати, не взявши, і взяти, не віддавши ...
Поцілунок - це коли дві душі зустрічаються між собою кінчиками губ.
Чому тебе так дивує, що я хотів поцілувати тебе? - Мене це не дивує. Мене здивувало те, що ти думав, що я відповіла на поцілунок .- Ось тепер мені боляче ...
Роби, що хочешь.Убий мене, віддай на поживу акулам, викинь з вікна, втопи у ванній ... Ну, або просто поцілунок ... Це буде найкраще
Не будь ми з тобою не знайомі, я б тебе поцілувала, і це був би найкращий поцілунок
Ти кажеш мені, "поцілуй мене просто так", зрозумій, для мене це не просто так!
Поцілунок - це блаженство, під час якого з'єднуються душі закоханих
Іноді поцілунок в щоку має значення, а іноді це просто понти
Поцілунок - це ще один приємний спосіб знайти спільну мову
Поцілунок без любові - це просто обмін слиною!
Поцілунок - це красива казка, які жінки дарують чоловікам
Коли цілуєшся і закриваєш очі - потрапляєш в рай ...
Сперечаємося на поцілунок, що я цілуюся краще ніж ти?
Поцілунок винайшов чоловік щоб змусити жінку замовкнути хоча б на хвилину :-)
-Сперечаємося, що ти мене не поцілуєш? - На що? -На поцілунок =)
- Поцілуй мене в знак примирення! - А де він у тебе?
Чим більше цілуєшся, тим менше говориш дурниць.
Якщо поцілувати мене в носик і загадати бажання, то воно обов'язково збудеться.
Легше забути десять поцілунків, ніж один.
Поцілунок - вагомий доказ того, що дві голови краще, ніж одна!
Мало статусів? Тоді переглянь ще й цитати про поцілунок.

Автор: Tamila Опубліковано: 18:22 Теги:

0 коммент.:

Дописати коментар

 

Статистика