Статуси про тата і дочку


Відносини тата і доньки завжди особливі ... Адже батько може не тільки захистити дочку, а й дати добру пораду. Чудово, коли тато і донька знаходять спільну мову. Саме цій темі і присвячена ця добірка статусів.

Статуси про тата і дочку

Слабке місце батька - його маленька принцеса ...
Найголовніший вклад у виховання дитини - правильно вибраний тато ...
Сиджу, плачу, заходить тато: - Я знав, що ви не будете разом ... - Чому? - Донечко, ти така доросла, а простих речей не розумієш - дурень принцесі не пара.
- А кого ти любиш? - Я маму люблю! - Ну ні, з хлопчиків! - Тата!
Так приємно, коли підходиш до тата і запитуєш: «Тату, я у тебе хороша?». А він відповідає: «Ти у мене найкраща!»
Доню, розбудиш мене на роботу, коли спати будеш лягати
«Тату, я заміж не вийду, - я з вами жити буду!» - «Не смій погрожувати батьку!»
Не для тебе придурка тато принцесу виростив!
І довше століття триває ніч, коли на дискотеці донька
- Доню, мені сказали що ти куриш! - Ну , і з якою бабусею я сьогодні не привіталася?!
Дочка - єдина жінка, перед якою чоловік не повинен намагатися виглядати розумним, сильним, мужнім. Для доньки її тато і так самий-самий.

Автор: Tamila Опубліковано: 17:17 Теги:

1 коммент.:

  1. відносини між батьком і дочкою мають бути теплі щоби батько розумів свою дочку,а дочка батька і туді все буде окей*

    ВідповістиВидалити

 

Статистика