Круті статуси для Контакту



Тобі потрібні круті статуси для Контакту? Тоді ти звернувся за адресою. Тільки у нас найкращі статуси для Контакту українською мовою.
Вір у себе. Думки навколишніх змінюються щодня.
Жінка деколи навіть не замислюється, чого їй не вистачає ... Поки подруга не похвалиться ...
Якби я знала, що в мене будеш ти, я б жодного разу ніколи ні до кого не доторкнулася.
Можливо, я не бачу тебе так часто, як мені хотілося б .. Можливо, я не тримаю твою руку в своїй руці всю ніч .. Але глибоко в душі я знаю точно, що ти - це саме та людина, якій я не дозволю піти з мого життя.
Щастя багато не буває, тому я в тебе така маленька :)
Забери мої думки про тебе.
Не говори їй ті ж слова, що говорив мені.
У жінки дві мети в житті: вийти заміж і виглядати незаміжньою .. ))
Я думала ти хороший, а ти виявився кращим.
Хлопець попросив надіслати фото зовсім голою ... Послала ... рентгенівські знімки!
Самотні вечори бувають двох видів: коли ти нікому не потрібен і коли ніхто не потрібен тобі.
Я не ненормальна .... я ...... незвичайна!
Якщо ти стоїш обличчям до минулого, значить ти стоїш спиною до майбутнього.
Так хочеться закохатися ... але чоловік проти. :))
Якщо ви відчуваєте важкість у шлунку, значить занадто багато жінок шукають шлях до вашого серця.
Це нереально круте відчуття, коли гарний настрій береться звідкись просто так, без причини

Автор: Tamila Опубліковано: 16:31 Теги:

0 коммент.:

Дописати коментар

 

Статистика